הדרך הטובה ביותר לקנות ולבחור יהלומים

נושא בחירת היהלומים הפך להיות נושא בעל משמעות רבה לנו הגברים. אנשים בדרך כלל מקשרים את תחום היהלומים עם רומנטיקה, מאחר ויש ליהלומים משמעות עמוקה בעיקר אצל נשים ובגלל החיבה הגדולה שלהן אליהם. עם זאת, למרות היותו כל כך פופולרי, הרבה אנשים לא יודעים את שיטת העבודה המומלצת לבחירה או קנייה של היהלום המושלם. למידת תחום היהלומים וכיצד לבחור אחד תיתן לך את הידע הטוב ביותר בעת קניית טבעת האירוסין המושלמת.איך לקנות טבעת יהלום – טבעת אירוסין הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני רכישת תכשיטי יהלומים:
סוּג התכשיט
אתה צריך לדעת מראש איזה סוג של תכשיט אתה רוצה, מהסיבה הפשוטה שיש כל כך הרבה סוגים וכל כך הרבה אופציות זמינות בכל מקום אליו תיגש. אתה צריך לדעת את סדר העדיפויות שלך ולברר כיצד ניתן להתאים אישית את התכשיט כדי שהיא תאהב אותו וכדי שהוא ילווה אותה לשארית חייה.
התַקצִיב אותו תרצה להשקיע
הערך את המצב הכלכלי שלך מראש, כדי שתדע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על התכשיט אותו אתה מעוניין לרכוש. חשוב שתישאר במקום הנוחיות שלך בסוף התהליך ושלא תוציא יותר ממה שתכננת. אם אתה לא יודע את התקציב שלך מראש, אתה יכול למצוא את עצמך בחוסר נעימות ועם הרגשה לא טובה בסוף התהליך.
סגנון התכשיט
ישנן מגוון ענק של תכשיטים, שידעו לספק כל סוג תקציב וכל דרישה אחרת. אתה צריך לדעת מהו סגנון תכשיט היהלומים שאותו היא אוהבת ונוהגת לענוד ביום יום. זה צריך להיות משהו שהיא יכולה ללבוש לעתים קרובות, וייראה טוב עם הבגדים שלה ועם אבזרים אחרים ומשהו שהוא שונה בהרבה ממה שהיא כבר מחזיקה.
גודל התכשיט
הגודל של התכשיטים שאתה רוכש הוא בעל חשיבות עליונה ולא משנה מהו הסוג שסופו של דבר תבחר. לדוגמא, קניית טבעת דורשת שתדע מהי מידת האצבע של אהובתך. גם צמידים דורשים שתמדוד את קוטר שורש כף היד שלה. גם אורך העגילים צריך להיבדק ביסודיות, ובמיוחד כאשר מדובר בחישוקים. אתה מוזמן לבקר במדריך לבחירת גודל הטבעת שלנו לקבלת מידע נוסף.
המקום הטוב ביותר לקניית יהלומים
קניית יהלומים צריכה להיות ממקור מאוד אמין שיספק לך רק יהלומים באיכות הגבוהה ביותר .חברת התכשיטים בא תבחר לקנות את התכשיט צריכה להיות מספיק מקצועית כדי לתת לך את כל הכלים הנכונים ולהכין אותך לבחירה של היהלום הנכון על פי עיקרון ה- 4C’s. ארבעת ה-C’s ביהלומים כוללים: חיתוך, ניקיון, גודל בקראט, וצבע. בלי לדעת על ארבעה ה-C’s לא תוכל לבחור תכשיט.
גודל קראט
גודל היהלום ישפיע על השווי הכולל של האבן. ככל שהיהלום גדול יותר, כך הערך שלו יהיה גדול יותר. את גודל/ משקל היהלום מודד משקל מיוחד ליהלומים.ּ
ניקיון
ניקיון מתייחס להיעדר של פגמים ביהלום. ברוב המקרים, ניתן יהיה לראות פגמים עם זכוכית מגדלת(לופה) בלבד ולא בעין בלתי מזוינת. דרגות הנקיון: ללא פגמים כלל (IF ו- VVS), כמעט וללא פגמים בכלל- פגמים אלו לא ניתנים לזיהוי ללא אמצעים מתאימים (VS1, VS2), נקי מסחרי- יהלומים שהגדרתם היא נקיים בעין(SI1, SI2), והאחרון בדרגת הנקיון הוא נקי מסחרי- אבנים בהם הפגמים נראים לעין בלתי מזוינת (I1, I2)
צבע
הצבע הוא מרכיב חשוב מאוד בבחירה של יהלום. החוק היבש קובע- ככל שיהלום יהיה לבן/חסר צבע יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר! צבעי היהלומים נקבעים על סמך דוגמיות צבע שאותם משווה היהלומן ליהלום הנבדק בכדי לזהות מהו הצבע המדויק של היהלום. צבעי היהלום נקראים על סדר ה- A,B,C כאשר האות D היא האות הראשונה ואיכות יהלום בצבע זה היא הגבוהה ביותר, והאות M היא האות האחרונה בקטגוריית היהלומים הלבנים. מהאות N-Z זוהי קטגוריה אחרת לחלוטין שנקראת יהלומים בגוון צהוב ולהן ביקושים נמוכים בהרבה. חלוקה לצבעים: D-F צבע קולקשן (3 הצבעים הטובים ביותר), G-I צבע לבן , J-K לבן מסחרי.
חיתוך היהלום
החיתוך של יהלום הוא נתון חשוב אך פחות ביחס לשלושת הערכים האחרים. משמעות החיתוך היא מהי רמת הליטוש של אותו היהלום והאם ליטשו אותו על פי הגדלים המקובלים בענף.לקבלת מידע נוסף ניתן להגיע אלינו לבורסת היהלומים להתייעצות והסבר מעמיק.בן וגיא תכשיטים מספקים לך הלקוח את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר. אנחנו מקדישים זמן רב כדי ללמד את הלקוחות בדרך הטובה ביותר איך לקנות יהלומים, כך שהם יוכלו להפיק את תועלת המרבית ולבצע את הרכישה הטובה ביותר. אם יש לך שאלות נוספות בנוגע ליהלומים, תרגיש חופשי ליצור איתנו קשר ב077-729-9194 או info@bgjewelers.com. אנחנו נהיה יותר משמחים לעזור לך ולענות על כל השאלות שלך.
דברים אחרים לקחת בחשבון
תַקצִיב
אתה צריך להחליט על תקציב ריאלי לפני שאתה מתחיל את הקניה. עשה זאת על ידי התחשבות בסכום המקסימאלי שאותו אתה יכול להשקיע על היהלומים עצמם. כך, תוכל לבחור יהלום באיכות הטובה ביותר שתתאים למסגרת התקציב שלך.
מחקר
תעשה קצת מחקר כדי שיהיה לך מושג איך לבחור את היהלום הטוב ביותר וסביב מה נע טווח המחירים של יהלומים הרלוונטי אליך. בדרך זו, אתה יכול להגן על עצמך מפני טעויות ומפניי מרמה דבר הנפוץ לצערנו.
טיפים
על ידי ביצוע מספר צעדים פשוטים, בחירת יהלום היא דבר בר ביצוע לחלוטין. אנו מקווים כי מדריך הקנייה הזה עשה את זה הרבה יותר קל לבחירת היהלום המושלם עבורך ולהפוך את טבעת לזיכרון חיובי שילווה אותך כל החיים.אצלנו רכישה של תכשיט היא תחילתה של מערכת יחסים מרובת שנים! נשמח לענות ולעזור לך בכל שאלה וגם סתם לשמוע מה דעתך!